Back on track


Publicerad 2016-01-30 22:22:00 i Djur, Personligt,

Okej, jag har varit frånvarande (minst sagt). Fotointresset avtog, jag slutade fota helt under några månader. Var less helt enkelt. Nu är jag tillbaka, för hur länge vet jag inte men just nu är jag här i alla fall.
 
Har funderat en del på det här med foto. Om det är någonting jag vill satsa på eller om det "bara" är ett intresse. Ska i alla fall börja fota mer nu och när jag gör det så kommer jag lägga ut bilderna här.
 
Idag var jag ute och tog lite bilder på våran hund (ja, vi har hunnit skaffa en hund under avbrottet, haha!).
 
Foton tagna med min Nikon d3200 och ett 70-300 mm objektiv.
Redigerade i Photoshop CC.
 
Så, äntligen lite färska bilder här på bloggen! Vi får hoppas på att det blir fler imorgon eller i alla fall under de kommande dagarna :)
 



Publiceras ej