Jobb


Publicerad 2016-02-03 23:26:11 i Arkitektur/Stadsmiljö, Personligt,

 
Det har blivit lite dåligt med uppdateringar nu i veckan, mest för att jag jobbat igår och idag så det har inte funnits så mycket tid till att fota eller redigera. Jobbar imorgon, men sedan har jag långhelg så då ska jag passa på att fota lite och lägga ut lite fräsha bilder!
 
Här ovan ser ni en rätt gammal bild, från förra vintern, på gågatan här i Härnösand. I huset till höger, längst bort i hörnet, jobbar jag. På översta våningen. Så då vet ni det också! 
 
Kanske får ta mig ut i helgen då det är lite mörkare och ta fler kvällsbilder. Tycker de blir så fina med ljuset, när man får till det. Är ju så jobbigt dock att släpa med sig stativet, samt alla objektiv (för jag vet aldrig vilket jag kommer använda när jag väl kommit ut haha), och extra jobbigt blir det ju när jag inte kan ha med mig sambon som får bära på alla saker! Haha. Nej, men nån kvällsbild kan det väl kanske bli till helgen. VI får se :)
 
♥ Ni får ha det så bra, tills vi hörs igen!
 



Publiceras ej